Alexandra Micaela Rylander

2009-08-30
19:19:21

Justee
Juste jag måste berätta idag hade min mamma köpt hem filmen "män som hatar kvinnor", vet ni hur bra och djup den är eller?! Först hade jag svårt att förstå mig på den i början, för den är brutal och väldigt djup i sitt vis. Komplicerade handlingar som personerna gör och lite invecklad historia om alla fall som händer. Men tills slut så förstår man detaljerna och då läggs bitarna på plats! I alla fall jag rekomenderar den filmen.

Och inatt så har jag varit ute och promenerade väldigt mycket. Träffade Johnny som jag inte träffat på ett tag, tydligen skulle han också till alby på samma grillgrej som jag först hade planerat att gå på om jag inte mådde dåligt som jag gjorde igår. Men vid mycket senare på kvällen gick jag och mötte upp honom och då gick vi dit. Träffade Viktor där, han är ju lika snäll som vanligt så blir alltid lika glad att träffa honom. Malin var också där och de var ju kul ^^ Tog sedan bussen hem och umgicks med Sebbe och Kevin ett tag.

Det var nog allt för mig sålänge

PussochKram
//Alex


PS: Denize gumman du klarar allt! Du är bäst :)<3

Kommentarer:
#1: denize

tack gumman för du finns där du me, <33

2009-08-30 @ 20:38:13
#2: Anonym

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 09:11:21
#3: Laila

Sötast :)

2009-09-01 @ 00:25:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: