Alexandra Micaela Rylander

2009-08-08
03:23:28

Nyheter!
Vet ni vad?! Jag var i Tyresö Centrum idag. (Inte ovanligt kanske) Ändå jag hittade en parfym som luktar grymt gott, så snart jag får tillräckligt med pengar ska den bli min ^^. Sen fick jag med mig hem nya "Dove deo hair minimising" och den funkar shit bra (: Jag var på h&m också och handla en ny bh + foundasion, har ingen bild på bh´n just nu men lovar er den är jätte söt. Köpte med mig massa gottigott till ikväll också, Sandra och Carro kom över på filmkväll - jätte mysigt. Kevin och Erik kom också förbi ett tag, men det varade inte länge - tror inte Kevin mådde så bra han hosta som jag vet inte vad :o Stackarn.  Imorgon bitti ska jag iväg till centrum igen för att försöka hämta ut en grejj på apoteket som inte hade kommit in idag, blir liiite frustrerad.

Anyway nu säger jag till er
Godnatt och sovgott
//Alex





Kommentar:

svaren är uppe nu på bloggen! (:

2009-08-08 @ 14:06:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: