Alexandra Micaela Rylander

2009-08-28
16:11:00

Plugget
Idag i skolan hade vi lite snabb information eller snabb och snabb, den va väl på 80min kanske.. men ändå det handlade om företag. Bland annat fick vi papper på att vi ska göra ett projekt till slutet av 3an, då fick man vilja skapa eget företag. Och då fick vi information hur man tar hand om ett företag, vad behövs, ekonomi och mycket annat. Jag förstod inte ens hälften, men det ska nog gå bra! Efter den lektionen var det lunch och sedan Svenska. Jag måste bara tala om att vår nya svenska lärare är en senilkärring. Ursäkta språket, men seriöst hon är helt pundad! Man hör inte vad hon säger för hon pratar jätte snabbt går ner i tonen/volym när hon pratar sedan i slutet av meningen så höjer hon volymen igen mycket högre..! Förstår ni vad jag menar? Asså jag kommer nog inte kunna stå ut med henne i 1 år nej fy xD Jag får bita ihop och helt enkelt ta de, men redan efter första lektionen så tänkte jag "Erland! Varför är du fortfarande inte vår svenska lärare?????" Han var skit bra, tur att jag har kvar honom som mentor i alla fall.  Jaja efter det var klockan halv 1 och vi fick sluta! Så jäkla nice :) Jag drog hem, gick ut med hunden. Och nu har jag städat och bara latat mig.

Jag har inga pengar på mob så kan inte ringa någon.. Så jag väntar tills Sara ringer upp mig igen, för jag hann inte svara förra gången.

Hörs senare :)
PussochKram
//Alex

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: