Alexandra Micaela Rylander

2009-08-23
01:07:32

Sara och filmkväll - mysigt
Med en Ben&Jerrys (chocolate fudge brownie ofc) och Sara breve sig så blir inget bättre just nu! Vi har precis kollat klart på Lillefot den första filmen, och den är ju bara för söt visst? En liten gullig barnfilm som jag jämt såg på när jag va pnytteliten skit. Innan Sara kom så låg jag och burrade ner mig i sängen med täcket över huvet så gott det gick! För vet ni vad jag tittade på, jo nämligen "Fredag den 13onde" Den senaste som gick på bio rätt nyligen, ni vet ;)? Anyway den var hur läskig som helst! Jag rekomenderar för dom som tål och älskar skräkfilmer :) I slutet blir det en ordentlig twist vill jag säga er..

Och nu säger jag Godnatt och Sovgott, för nu roppar sängen!
PussochKram
//Alex



Kommentarer:
#1: denize

Jag gick på prämieren på fredagen den 13de! JAG DOG! haha, dom hade en kille som klätt ut sig till han jason och gick runt längst fram i biosalongen och där satt jag! Asså han tog nästan på mig och faan va rädd jag var. Sen var det inte bättre när jag gick med min killkompis mange, han skrämde ju bara upp mig mer, haha! Den e as bra! ;D

2009-08-23 @ 12:25:58
#2: Anonym

fett söööt!

2009-08-23 @ 21:58:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: