Alexandra Micaela Rylander

2009-08-17
22:25:13

The fucking god on this planet
Konstigt nog har jag inte pratat någonting alls om Will Smith, den självklara hetingen ni vet? I alla fall så måste jag bara säga att han är en stor del av mitt liv. För 1år sen var mina väggar fullt täckta av affischer på just Will Smith. Jag älskar hans filmer men för dom som inte vet har han gjort låtar tidigare i sitt liv. Men det som nog klår allt är hans serie "Fresh prince in Bel Air"

Anyway de jag vill ha sagt är, jag avgudar Will Smith ^^



Jag var i globen idag köpte hörlurarna som jag ville ha :) Dessutom fick jag hem lite andra saker
 Det första ni ser är en sådan nattgrejj som man har för ögonen när man sover. Det andra är ett läppsyl med coca cola smak, vilket jag tyckte var lite ballt ;) Båda är från kappahl.. Här om dagen köpte jag en produkt som skulle hjälpa mitt hår att ge volym och hjälpa mig styla mitt hår där jag exakt vill ha det, dessutom hjälper det till att locka upp håret om man nu så vill det.

Nu drar vi ett kryss för de köpta

Kommentar:
#1: *Em

HELLO KITTY tävling! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/tavling-1.html

2009-08-18 @ 09:25:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: