Alexandra Micaela Rylander

2009-12-10
20:11:15

Free Willy!
Gud vad trött jag är nu! Min brorsa dissade mig på gymmet för han skulle packa inför morgondagen han flyttar ju då.. så jag fick träna själv men det var bara en timme denna gång ^^ Mina ben och mage kommer ta kål på mig imorgon, jag känner det redan nu haha.

Jag bjuder på en helt underbar låt till er. Filmerna är försig också jätte söta som man såg på när man var liten, för ni känner igen låten va? Ja det är exakt det ni tror! (ni som gissar rätt då alltså) Rädda Willy "Free Willy" med Micheal Jackson :)  
 
Puss ♥

Dessutom får ni några bilder av vad jag har shoppat denna vecka, men mobba mig inte för som sagt kameran är sämst!
Jag tyckte halsbandet var lite roligt haha..! Och piercingen är absolut snyggare i verkligheten än på bilden, fick ingen bra vinkel. Nya mascaran som mamma sa var så bra bara för att det är en märkesmascara av lite "dyrare kvalité" alltid mamma med sina märkesprylar, märket är i alla fall Elisabeth Arden. Och borsten däremot var ju inte av högsta klass med andra ord mascaran var bara en bra påfyllnad om man har en annan mascaraborste som förlänger fransarna innan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: