Alexandra Micaela Rylander

2009-12-26
00:19:46

Håkan Hellström - augusti i helvetet
Du behöver inte säga 
Att du hittat nån annan 

För jag kan känna det 
Varje gång vi är tillsammans
Hur kan du be mig 
Be mig att förstå 
Sätt dig själv i min sits så kan du, kan du leva så 

Låt honom inte ta dig 
Låt honom inte ta din kärlek från mig 
Låt honom inte ta dig 
Låt honom inte ta din kärlek ifrån mig 

Så om han viskar 
Hur mycket han älskar dig 
Pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig 
Och akta dig för människor 
För människor gör en illa dom kan
Och var försiktig du har mitt liv i din hand Låt honom inte ta dig Låt honom inte ta din kärlek från mig Låt honom inte ta dig Låt honom inte ta din kärlek från mig
Allt det bästa till dig min vän Allt det bästa till dig Och må kärlek och din väg igen Även om det är slut med mig
Jag står utanför din dörr bara för att säga att jag aldrig, aldrig känt mig så ensam Låt honom inte ta dig Låt honom inte ta din kärlek från mig Låt honom inte ta dig Låt honom inte ta din kärlek ifrån mig Oh Nej Låt honom inte ta dig Låt honom inte ta din kärlek från mig
Oh Nej

Kommentarer:
#1: Ems

riktigt sööt blogg ;) fin design :D gjort själv? kramar

2009-12-26 @ 00:32:04
#2: mst

hej, jätte rolig blogg.

följ oss gärna på bloglovin.

så lägger vi till dig =)

2009-12-26 @ 01:53:40

2009-12-26 @ 12:54:48
#4: LIENE

sv: Kul att du tyckte den:)

Tack och detsamma!

2009-12-26 @ 13:30:16
#5: Mikaela

Tack, hur är det med dig då ? :)

2009-12-26 @ 17:15:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: