Alexandra Micaela Rylander

2009-12-10
16:50:50

Julbord

Gud vad skönt då är man ledig i morgon då! Och inga läxor eller prov tills på evigheter! Men nu ska jag iväg och träna klockan 18.00 med bror på gymmet, häärligt! :D Imorgon är det dags för Idolfinalen i globen, vad roligt det ska bli ^^ 

Idag hade jag helikopterplattan som klippning, den vart riktigt lyckad faktiskt! Men undra hur det gick för omprovet i små företagarna, jag fick ju göra om provet bara för jag fick ig, men denna gång gick det nog bättre.. tror jag *fniss* Och vi hade värsta goda julbordet idag med julmust och massa knäck som jag aldrig ätit förut innan vad jag minns, men det var ju jätte gott! Köttbullar, skinka, potatisgratäng, julost och massa annat gott! Brukar inte njuta så mycket annars av maten i skolan som idag, visst vår skola har mycket bättre mat än andra men ibland kan den vara lite tråkig.

Snart ska jag iväg, puss på er ♥

Jag bjuder er på lite låtar från Dead By April också, enjoy!!


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: