Alexandra Micaela Rylander

2009-12-09
20:49:28

Klippklipp

Idag köpte jag en ny kofta och den är så mysig och riktigt fin är den! Vet inte riktigt om den var helt värd 300kr, men men^^ Sen köpte jag ett par leggings också eftersom mina andra går sönder hela tiden, blir så irreterad på sådant! Sedan mötte jag upp Erika som åkte från haninge för att klippa sig hos mig! När jag var klar med klippningen så vart det lite kortare än vad jag hade förväntat mig först, men Erika sa att hon blev nöjd i alla fall och det är det som räknas! Håret var rätt mycket slitet från början så det såg mycket fräschare ut nu än vad det gjorde från början ^^ Hennes hår växer snabbt så det kommer växa ut väldigt snart igen!



Men nu ska jag äta sen titta lite på tevo, puss! ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: