Alexandra Micaela Rylander

2009-12-28
14:53:52

Luftslottet som sprängdes!
Igår kväll var jag på bio med min lilla Sandris och hennes kompis Tim med hans kompis Jimmy(tror jag han hette) Helt otroligt hur dålig jag är på att komma ihåg namn.. Anyway, filmen var alla kanoners! Vi såg "Luftslottet som sprängdes", jag kan inte bestämma mig vilken som är bäst av alla 3 filmerna. För er som inte vet är det en film baserad av Stig Larssons romaner "Män som hatar kvinnor", "Flickan som lekte med elden" och till sist "Luftslottet som sprängdes" Alla tre är minst lika bra!! Och jag älskar henne hon är så jävla grym "Lisbeth" (stavningen?) Hon är så jävla ball hela hon!

Här kommer några bilder från gårkvällen *fniss*

Hon har glimten i ögat, ser ni hur busig hon är?, hihi :D



Kommentarer:
#1: Erika

hihihi ja då det är jättefint :D <3

2009-12-28 @ 22:52:11
#2: Sebbe

Vad är ditt favoritplagg? =)

kramar!

2009-12-30 @ 16:09:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: