Alexandra Micaela Rylander

2009-12-15
18:59:42

*lycka*
Jag vet inte om jag har nämnt något för er, men hela veckan har jag varit lite nervös för denna absolut sista dagen i "fördjupning i klippning".. Denna dag skulle jag bevisa för min underbara lärare Ari att jag var värt ett MVG i klippning. Och vet ni vad? Jag fick MVG!!!! Det känns så jävla awesome, äntligen känner jag att jag faktiskt är riktigt bra på något! Men klippning är något man aldrig blir fulllärd på eftersom det kommer nya frisyrer hela tiden (; Men ändå jag fick MVG! Och ärligt talat var jag verkligen värd det! *fniss*

Nu har jag tagit en rejäl långpromenad med Saga i snön. Det är riktigt mysigt att springa och leka med hunden i snön faktiskt, speciellt när man ser på Saga hur överlycklig hon blir av snö.

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta utav allt :D

Puss ♥

 


Kommentar:
#1: Neha

Åh grattis till ditt MVG:D

2009-12-15 @ 22:03:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: