Alexandra Micaela Rylander

2009-12-06
18:15:03

Mysiga lilla söndag och andra advent!

Min söndag började då med att jag stressade upp 08.00 på morgonen för att ta bussen till konfirmationen som började klockan 10.00 i Tyresö Kyrka. Och det var verkligen super kul när allting var på plats och alla var där. Jag kände mig faktiskt lite lugn åtminstone när vi skulle läsa våra trobekännelser. Jag brukar ju bli alldeles svimfärdig nervös annars, men det gick faktiskt väldigt bra. Konfirmationen tog exakt en timme. Sedan åkte vi hem och det kom några "gäster" några från släkten och familjen och jag fick jätte fina presenter :) Jag hade inte förväntat mig några presenter eftersom jag sa till dom att jag behöver verkligen inte ha några för att jag konfirmerar mig. Jag konfirmerade ju mig för att bekfräfta mitt dop och för att religion är faktiskt riktigt roligt! Men det är många som frågar eller säger "så vadå du är troende..?" Det beror ju på vad man menar, såklart jag tror på något men jag tror inte att gud är en person eller sak. Jag vet inte ens om jag vill använda ordet gud för det låter så fånigt. Men som sagt jag tycker religion är intressant så.  Nu är jag riktigt trött eftersom jag inte fick så mycket sömn i natt, jag ska snart äta middag sen får vi se.

Här är lite bilder från helgen!

hahaha åååe herregud, men ibland måste man ju få bjuda på sig själv right :D

 Jo godiset flyger! Inte mitt fel!


Puss på er :D ♥

Kommentar:
#1: Erika

Du är sååå sööt! :o<3

2009-12-07 @ 18:20:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: