Alexandra Micaela Rylander

2009-12-08
21:15:38

Sakna gymmet!!
Jo ikväll så har jag faktiskt varit på gymmet! Äntligen har jag köpt ett nytt gymkort! Det var så härligt all energi är borta och tränade i 2 timmar, det roliga var att bara efter 2min när jag klivit in i gymmet så kom bror efter. Så han och jag tränade litegranna tillsammans, fast han är ingen vidare peppare om jag säger så.. lite mer taskig av sig, alla som känner honom vet hur han är ^^ Jag har precis kommit ut ur duschen och ska snart lägga mig i min "underbara" säng och sova min skönhetssömn. Det låter riktigt bra, visst gör det?

Godnatt och sovgott med er! Puss ♥

Justee jag ber om ursäkt för att headern ser ut som den gör just nu ska jag göra så den sitter lite finare och blir en aning bättre! Men har ingen ork just nu.

Lista

Senaste:

Personen du pratade med telefonen?

Mammii
Personen du fick ett SMS av?
Låten du lyssnade på? Shaggy feat Kevin Rudolf & Lil Jon - Fading Away
Som du åt?Knäckemacka med julskinka
Som du drack ? Oboy
Filmen du såg? Flickan Som Lekte Med Elden


Årets:

Snällaste? Denize kan ha sina goda stunder ;D
Snyggaste? Hmm..
Bästa förhållande? Nej det var inge vidare
Bästavän? Flera :D
Roligaste kväll? Kommer inte ihåg just nu
Älskling? Min Saga

Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? Lååånga
Puss eller hångel? Puss tack :)
Strul eller förhållande? Förhållade :$
Fest eller hemmakväll med familj? Både :D
Vänner eller flickvän/pojkvän? Vänner ^^
Dator eller TV? Kan inte välja, kanske datorn övertar ändå


Under den senaste veckan har jag:

1.Varit full? Nej ;o
2.Snusat? Euw.. nej :)
3.Rökt? Nej
4.Hållit någon i handen? Tihihihi ja
5.Hånglat? Inte just denna vecka
6.Haft sex? Inte just denna vecka


Just nu:

Vem saknar du? Sandra Griplund, Carolina Öhrn och Robin Bienkowski .. -.-'
Vem är du kär i? Är jag ens det..?
Vem tänker du på? Kodie :o
Hur känner du dig? Riktigt trött och hungrig
Vad vill du helst göra? Äta och sen sova :o
Vart vill du vara? I någons famn :$


Kryssa i...

Kär? ja() lite (x) nej()
Singel? ja(x) nej()


Avsluta meningarna...

Senaste kyssen...
P :)
Fösta gången jag var full... 1 år sen :o!
Jag vill... va en ängel med fina vingar
För två dagar sen... Konfirmerade jag mig och så duktig jag va ^^
I natt ska jag... Smsa som vanligt? (a)
I morgon... kommer jag vara trött och grinig på praktiken, sämst xD

Kommentar:
#1: ddenize

VARFÖR skriver du ur Robins namn:S ................................

2009-12-10 @ 17:33:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: