Alexandra Micaela Rylander

2009-12-05
17:51:34

This weekend
Godkväll på er :)! Igår gjorde jag och Carro(i klassen) äntligen klart redovisningen på "Högt och brett" så äntligen är det över, usch jag avskyr redovisningar.  Alla prov är nog över nu, jag hade även prov på "små företagarna" som jag hoppas att jag blir godkänd i. Efter den lilla skoldagen som inte var lång alls, så stack jag och Denize in till stan och shoppade, hon hittade massa saker som hon shoppade, men jag hittade inget roligt alls! Efter det åt jag och Denize middag på resturang med min mammi och hennes väninna. Lilla Sara fyllde år igår så det slutade med att jag och Denize åkte för att lämna ett paket till henne och höll henne sällskap en stund. Jag och Denize gick sen till Kevin och umgicks med han och Erik. Sen slutligen kom Sebbe. Sen skulle Kevin "sova" så vi alla gick därifrån och gick hem till Erik där vi för det mesta bara chillade. Ett av det roligaste var ju fan när vi var på väg hem och Sebbe berättade en liten historia, och det slutade med att jag och Denize hela tiden går och asgarvar och säger "kom alex kom följ efter oss!" Hahaha så jävla roligt. Men ni som inte var med fattar ingenting eller hur ;D Mohahah *fniss*

Idag då har det inte hänt så mycket förutom att jag ska träffa Sara senare. Hihi och då ska jag sno hennes nya kamera igen, för det är så roligt tihiih! Jag hade faktiskt hoppas lite på att få träffa Kodie i helgen, men det blir väl inte av men vad gör man :)

Ha en sjukt bra helg , puuuss! ♥

Juste.. imorgon ska jag konfirmera mig, scarry or what. Ingen big deal förutom att jag avskyr att läsa högt för andra, man ska berätta sin trobekännelse. Men det kommer gå kick as!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: