Alexandra Micaela Rylander

2009-12-13
22:46:24

Under helgen
Jag säger bara såhär att det var absolut den rätta som van idolfinalen i fredags! Det var jätte kul att få sitta där i globen och vara delaktig under allting. Vi fick väldigt bra platser, men nog inte lika bra platser som v.i.p biljetterna, men haha det tar vi nästa gång maybe ;D Men det var så himla roligt när jag och mamma skulle äta middag innan vi skulle till globen. Då såg vi( vem tror ni?).... IdolDanny vid medborgarplatsen! Jag berättade det för mamma och mamma bara vände sig om och glodde som ett riktigt fån och stod ungefär i fem minuter helt still bara för att få se hans ansikte, haha! Så jag tyckte det var lite pinsamt för man kan ju inte bara ställa sig och glo på någon även om det är en "kändis" dom har ju också sitt liv. Tillslut så vände han sig om och började små skratta lite med sin kompis som han stod och pratade med. Så jag och mamma började verkligen garva efter det och allt hon hade att säga var " men han är ju riktigt söt jag vill ocksåå seee!" Det var kul att få umgås med min mamma på det sättet, vi brukar inte göra det så ofta. Och jag tycker verkligen att det var rätt att Erik vann! Tycker inte ni?

Idag i alla fall har jag varit och sett Paranormal Activity och det enda jag vill säga är.. Gå och se den och upplev själva vad ni kommer känna om filmen efteråt.. Alltså, jag ryser fortfarande av obehag bara jag tänker på själva videokameran i filmen. Vi får se om jag får någon sömn inatt...

Godnatt och sovgott med er ♥



Kommentar:
#1: Fabian

Gud vad kul att få vara där!

Men Calle skulle vunnit :)

2009-12-14 @ 16:32:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: