Alexandra Micaela Rylander

2009-02-08
23:41:20

Blogg
Nu har jag precis fixat klart med lindas blogg.. checka! .. http://ccarlssonn.blogg.se
Jag har hört många som säger att dom tycker om hur min blogg ser ut och blir riktigt glad när jag hör det(även fast den ser väldigt enkel ut) Så tack alla :) Nästa person jag ska hjälpa med hennes blogg är catrin ;) Så får vi se vad jag kan göra med den *fniss* ... Fast ändå är jag inte riktigt klar med lindas blogg, men det är iafl en början. Hoppas hon tycker den är okej iafl. Den är väldigt rosa, fast sådan är hon i personlighet hihi. xD Hon har alltid gillat rosa^^

Blir riktigt irreterad för jag har försökt logga in på msn i 2timmar snart, men det går inte!.. arh.. men aja vad gör man.

Men nu ska jag nog sova eller läsa lite kanske..

Sovgott^^

Bästa låt - it was'nt me, med shaggy

Kommentar:
#1: Anonym

Längtar hihi! :) just nu ser den ut som skit!

2009-02-11 @ 20:18:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: