Alexandra Micaela Rylander

2009-02-10
16:29:03

hairstyle

Är hemma och sjuk idag igen.. inte så kul nej. Men har fått gjort en del läxa gjort idag iafl. Medans jag letade på google efter svar på frågor vi har till nästa vecka så hittade jag en blogg. Lite intressant faktiskt för den som har den bloggen håller på att utbilda sig till frisör och det fanns en del tips som inte ens jag har haft en tanke på. Tänkte lägga ut det lilla intressanta tipset jag hittade, och hoppas att det kommer till användning. Det är lockar som man gör med plattång. Så ni alla som funderat på att köpa locktång, använd plattången i stället ;) (ifall ni har någon plattång såklart) 



Rätt så bra eller hur?

Jaja ska nog fortsätta göra läxa eller vad det nu är jag håller på med. Ett medlidande till alla sjuka där ute, jag vet hur det känns!

Ses senare kramkram

Kommentarer:
#1: Minna

Plattången är ju delvis till för det XD

2009-02-10 @ 19:05:01

Ooommmgg vad smart, jag som har prövat allt för att få till korkskruvar bara längst ner på håret men de där har jag aldrig ens tänkt på :)

2009-02-27 @ 00:46:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: