Alexandra Micaela Rylander

2009-02-24
00:17:20

vad händer.
Förlåt människor, men efter denna vecka. Jag ska vara ärlig mot er, jag har inte bloggat så mycket för mitt humör har varit uppochner för det mesta bara nere. Och nej jag vill inte tala om det för privata ut här i bloggen.

Jag hade namnsdag förra veckan i tisdags iafl. Det firades med att linda och hennes syster emelie kom och hämtade mig med bil i skolan och va jätte gulliga. Sedan åkte vi hem till mig för att ta en promenad med min vowe, sedan bar det av till vivo för att köpa kakor och brownies<3 Haha.. Sedan va vi bara där och gjorde ingenting lix. För det mesta tog det lugnt.
I onsdags följde Linda med till skolan för att jag skulle klippa henne. Jag fick VG på min klippning, det kändes jätte bra! Efter den enda lektionen som vi hade åkte vi hem och mötte sedan upp emelie. Senare gick vi på bio och såg "bedtime stories" Jätte söt film!! Allt jag kan säga är "buggsy" !! Senare träffade vi på en kompis till Emelie vid namn Peter^^ Vi gjorde sällskap hem med honom och åkte hem till Linda och Emelie för att ta bilen ner till alby och bara vara där(wtf)
I torsdags var det lite segt på praktiken så kom dit vid 12 kanske. Gjorde 3 schamponeringar den dagen och gjorde bort mig rejält på en av dom(mer tänkas inte säga)
I fredags var det filmkväll hos Linda med Rasmus också. Vi båda sov över där. Och lördagen därefter träffade jag Peter och sovde där.
Söndagen var det bara bio med mammisen och såg "mammut". Vad kan man säga om den filmen egentligen, den va djup och väldigt långsam. Men var glad att jag fick lite tid att umgås med min mamma ^^ Även om jag inte alltid visar det, men mamma jag älskar dig :$ :)
Idag (måndag) har jag för det mesta designat bloggen(som ni kanske har märkt) Kan man få en kommentar om vad ni tycker om själva designen? Är den bra nu, eller va den förra bättre(?)

Hoppas denna vecka blir bra trots allt :)
pussochkram
 
PS. SAKNAR DIG FRIDA LINDSTRÖM SKITUNGE<3 :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: