Alexandra Micaela Rylander

2009-02-08
14:58:33

Veckorna bara går
Tiden går så fort nu! Tycker inte ni? Jag känner bara att tiden rullar på, snabbt helt enkelt!

I tisdags var jag hemma från skolan, jag hade ingen ork, huvudvärk och orkade bara allmänt inte. Så kan det vara ibland. I onsdags efter skolan drog jag till min praktikplats och gjorde hårförlängning! Vart riktigt nöjd. Kanske ser lite väl rakt ut, men de kommer nog anpassa mig till mitt hår tillslut efter jag har slitit på det lite. *fniss*
I torsdags hade jag praktik och fick bra kritik av en av mina frisörlärare som kom förbi klockan 10 på morgonen(då man är väldigt trött) Men men fick bra kritik och beröm iafl. Så det var ju bra :)
Och fredagen som jag faktiskt hade väntat på hela veckan(a) var jag med robin :) Vi kollade lite på film, så det var mysigt. Han drog väl hem vid 12slaget.
I lördags latade jag mig framför datorn hela dagen senare på kvällen ringde jag carro och träffade henne på donken. Vi satt väl där och pratade om allt och inget i 2timmar(?) Sedan drog vi hem till henne och fortsatte prata. Det var skönt att få träffa henne och bara prata och ta det lugnt :)

En liten snabb uppdatering för mig har inte direkt haft någon lust till blogg denna vecka.

Vi höörs väl, fortsätt trevlig helg alla. pussochkram!

Kommentar:
#1: Carro

Känner igen din tisdag.. Jag känner sådär ganska ofta :/

2009-02-08 @ 23:36:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: