Alexandra Micaela Rylander

2009-01-01
22:33:02

2009!
Okej mitt första blogginlägg i denna blogg.. Hur känns det kan man fråga sig? Bra! Jag har övergett den gamla bloggen för en ny blogg med ett nytt namn, yeah!

Hur va erat nyår ?? Mitt var helt okej, ska jag va ärlig satt jag hemma själv och söp.. Nej jag är helt ärlig, faktiskt.. Tog ut mina känslor i alkoholen, yeah it feels great.. Nej men seriöst ska skärpa mig nytt år, nya tag. Känns skönt.   Anledningen till att jag satt hemma själv var att jag inte ville följa med Linn längre.. Jag skulle ut och krökat med henne. Men grejen är att jag kände mig inte bekväm med att hon inte visste vart hon skulle, vart hon skulle sova eller något alls, bara att hon skulle ut och supa. Och eftersom hon hade sagt först att jag kunde sova hos henne så trodde jag ju först att det skulle vara okej, men sedan säger hon att hon inte ska sova hemma.. Då blir det lixx tveek. Blev ju bjuden av andra också, men tackade nej. Kändes bäst så.   . . . Däckade till ganska tidigt men vaknade upp många gånger under samma natt tack vare en viss pascal xD Haha han hade iafl haft kul, fan vad han var packad har aldrig hört han så tidigare! Haha riktigt jävla kul var det och höra han.

Det enda som saknades för mig min nyår va en kyss exakt 24:01 från Jonny<3
Jag hoppas jag får träffa han snart, min mamma sa att i vår får jag åka till gotland, lycka eller vadå?! Hihi.


Jaja nu sitter man här med god Ben&Jerrys glass, mmm mums! Och kollar lite på ET och pratar med älskling<3

Det var mitt första blogginlägg den 1januari 2009. Känns härligt och säga det! 2009!
cyaaa puss natti

Kommentarer:
#1: jjonny '

yaaaay, gotland nästa (a) <333

2009-01-01 @ 23:11:02
#2: Carro

Lilla Alex, hur ska det gå för dig?

2009-01-02 @ 13:44:12
#3: Alexandra

men snälla det va en gång :) :$ xD

2009-01-02 @ 22:16:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: