Alexandra Micaela Rylander

2009-01-19
23:21:22

ändring å förbättring, allt ordnar sig
I torsdags va jag på praktiken, fick håret färgat och blekte hårbotten för första gången och rebecka,min handledares dotter fick vara försökskaninen haha. Sen efteråt drog jag till carro, linda var också där. Sedan drog vi till donken och satt där en stund på kvällen.
I fredags var jag med Linda och vi såg yesman på bio, haha den är skön. Sedan drog vi till hässelbystrand på ferre, där marcus va,som jag inte träffat på jätte länge! Så det var roligt att träffa han igen!
I lördags sov jag och linda till 14.00 typ, sedan va de chill hela dagen, bara tog det lugnt och slöade. På kvällen drog vi till sandris, där jag linda och carro sov över. Mysig hemmakväll :)
Söndagen var det bra läxor och som en vanlig söndag, tröttsam.

Idag har jag vart  i skolan sedan kommit hem och segat, sedan gymmet med sandra. Nyss satt jag med ben&jerrys som har blivit min besatthet(livsfarligt!)  och kollade på prison break! Tyvärr har jag tappat intresset i serien lite.. jag hänger inte riktigt med men så kan det vara.  Imorgon börjar jag klockan 9.45 skönt! Fast ändå idrott det första man har är inte lika skönt.

Som ni ser så har det blivit lite förändringar på bloggen, men jag är inte klar än! Så ta det lugn alla människor ;)

sovgott puss

bästa låt-leave out all the rest med linkin park

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: