Alexandra Micaela Rylander

2009-01-25
14:31:35

Dålig uppdatering.

Dålig uppdatering av mig, ska försöka bättra mig.

I onsdags var linda med mig i skolan, hon fick inte direkt ett bra intryck av den. Haha (who could blame her) Sedan drog jag med henne i varenda affär i stan som kunde tänkas ha snygga underkläder, want it so bad! Efter hela dagen hade gått lyckades jag hitta 2 plagg som var helt okej.
I torsdags hade jag praktik. Linda kom förbi praktiken och blev klippt, jag tror hon blev ganska nöjd! Sedan bjöd hon mig på lunch, vilket var shiit gott. Tack tack (a)  På kvällen pratade jag med hon som fixar naglarna på praktiken, det är även så att hon gör hårförlängning, så inom 2 veckor tror jag att jag har fixat hårförlänging!

I fredags gjorde jag inget speciellt egentligen förutom att vara trött. På natten smsade linda helt plötsligt att jag skulle komma ner te centrum med carro å sandra. Haha det var lite roligt, ni är klockrena! Men sedan vakna jag upp hos Frida. Och tydligen hade jag skämt ut mig ganska mycket xD Men det är en annan historia..
Lördagen sov jag bort och sedan på kvällen bestämde jag mig för att ringa Sara, som jag sov över hos. Vi kollade lite på film, första gången jag såg "ps. i love u" Underbar film, fast jag missade slutet lite granna för jag somnade.. Så sara fick berätta vad som hände.

Söndagen har ju inte gått helt än, men sitter här med Sara som läser engelsk gramatik. Snart bär det väl hemåt.

Bästa låt - breath med breaking benjamin



ps. i love u <3

Kommentarer:
#1: Amanda

Hej alex de är amanda i skolan :P visste inte att du hadde blogg

2009-01-25 @ 18:17:42
#2: Anonym

Genom denize :P

2009-01-25 @ 22:23:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: