Alexandra Micaela Rylander

2009-01-27
23:34:49

det onyttiga i livet
gokväller alla vakna nattugglor :) Idag började dagen med idrott som denize och karin höll, den blev lyckad tjejor bra jobbat! Sedan bar det hemåt då jag träffade på min käre bror, som jag inte träffat på 2-3månader. Jag bestämde mig att jag skulle följa med han och hans kompis upp till min syster angelica. Har ju inte sett hur hon bor sen hon flyttade. Det var lite roligt att träffa dom igen. Vi är ju inte så bra att hålla kontakten med varandra, men så kan det vara..
Efter ett tag mötte jag linda vid nyboda och vi drog till donken.(som jag btw ska sluta äta) Det är inte nyttigt, och så onyttig jag har vart på senaste tin så ajabaja! Sen drog vi hem till mig, där båda satt vid varsinna datorer xD (töntarnas vardag, data, säng och teve det är livet!) Haha.. Sen drog hon hem och nydligen har jag försökt designa lindors blogg lite. Vi får se vad det blir för kul jag gör med den.

Igår hade vi frisördag hela dagen. Började med lite teori, sedan permanent, teori och folieslingor. På kvällen åkte jag till den salongen jag praktiserar på i strand. Men icke var hon där för en kund hade bokat av tiden. Så jag kollade lite snabbt på färgtesterna(till min hårförlängning) sen åkte jag snabbt hem igen.

Nu börjar jag bli väldigt trött och ska nog smsa vidare, med som jag då tycker är en väldigt söt och charmig människa :D

sovgott

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: