Alexandra Micaela Rylander

2009-01-11
19:50:06

..

söndagar=neeeej . Söndagar innebär alltid slöa, eller läxor eller något som inte är lika roligt som fredagar och lördagar. För på söndagar måste man jämt tänka på skolan som är dagen efter..

Jaja på lördagen gjorde jag inte mycket men på kvällen kom rasmus! Jag har inte träffat honom på 4månader, så det va roligt. Idag har jag bara vaknat sen gjort läxor, så man känner ju sig lite duktig.

Finns inte så mycket att berätta egentligen.. Har väl ingen lust att blogga antar jag, men kände ändå att jag behövde det på något sätt. Jag vet ingenting just nu känns det som, helt tomt i huvudet på mig. Jag vet inte vart eller hur det ligger till mellan Jonny om mig, vet inte hur han vill ha det. Därför blir jag så förvirrad, för jag känner verkligen att jag gillar honom.. Och jag vill kämpa för honom, för jag vet att han e värd det.

låt mig bara till lägga att will smith har en ny film snart på biopremier måste se!


Kommentarer:
#1: Carro

Duktig Alex som gör läxor ;)

2009-01-11 @ 21:13:38
#2: känd

haha myttarn, alexandra pluggar inte... hon har inte gjort de sen grundskolan (A)

2009-01-19 @ 18:39:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: