Alexandra Micaela Rylander

2009-01-13
22:49:58

mmm ben&jerrys!
Igår va vi bara i skolan tills 12, det var skönt. Vi hade bara repetion av nationella provet typ. Sedan följde jag med bexxan och liv till solariumet vid sfbion söder, ligger där i närheten. Jag solade inte, för jag är inte så bekväm med trånga utrymmen eller känna mig instängd. Sedan gick vi hem till bexxans mamma för att leta böker, och bökerna hittade vi då senare hemma hos henne i huddinge under hennes säng. Haha. Sedan efter ett tag och en liten biltur åkte vi hem till mig. Gick ut med hunden sedan käkade vi tacos i centrum. Och hon sovde över, vi fick en hel del läxor gjorda faktiskt, så det var bra.
 Idag skulle jag göra läxor men har ingen ork efter att jag var på gymmet och sedan åt ben&jerrys glass. Det var riktigt riktigt gott!


Ni som följer min blogg kanske är lite nyfikna hur det går för mig och Jonny.. Vet inte riktigt var jag ska börja. Vi har bestämt oss för att ta det lugnt, allt hände ganska snabbt.. Så vi är vänner sålänge, tills jag vet hur han verkligen vill ha det. Hoppas saker ordnar sig bättre så jag kan träffa han i vår.. Ska jag erkänna kände jag mig lite sårad.. Men vill inte att han ska bli ledsen så jag accepterar verkligen hans beslut. Men jag saknar han ganska ofta. Att prata med honom som jag gjorde förut. Jaja, kärlek är skit det kan väl vi alla komma överens om(?)
Jag kollar nu på en jätte gullig film "what a girl wants" , det är en jätte söt film! Lite gammal kanske, menmen det har väl ingen betydelse.

Ska nog snart ringa marus, sa tidigare idag att jag skulle göra det så.

Godnatt på er alla :)
 ps i love u frida, finns här.

Kommentarer:
#1: Carro

Sötnöt, du gillar visst att äta tacos i centrum? :) Jag får äta det med dig ngn gång! <3

2009-01-14 @ 17:45:33
#2: Carro

sv: Ja, det får vi göra! Jag ÄLSKAR att gå på bio! Tack för tipset om tesorter, jag ska leta efter något med kardemumma! :) <3

2009-01-15 @ 11:33:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: