Alexandra Micaela Rylander

2009-01-10
02:42:49

musik musik musik musik
Helt ärligt vad skulle jag göra utan musiken, inte fan vet jag men det skulle bli riktigt sorligt! Kan knappt klara 1timme utan musik. Imorse när jag vaknade såg jag en underbar syn, solen tittade fram! Snön kommer snart vara borta, bort, bort, bort! Det får mig mycket att tänka på saker jag ser fram emot, som när våren kommer komma, den första blomman, det första doppet, den första isglassen. Det är saker jag tar för givet när det gäller sommarn och såklart lättklädd för det blir så varmt ute, och självklart kan man då inte klara sig utan håkan hellström<3 Hans texter är helt klart bäst. Sedan självklart längtar jag till jag får träffa Jonny<3 Världens sötaste.

Tänkte lägga upp lite bilder

donken med frida! förra helgen
permanenta i tors på salongen

 min nya lampa till rummet..

..........ja jag vet måånga bilder på mig sj.


bästa låt - ladyrock med kevin(?) något :)


puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: