Alexandra Micaela Rylander

2009-01-07
16:20:05

vecka 2
Sammanfattning..
Måndag-träffade frida vid kl 18 sen skulle vi dra och käka på tacostället i centrum, men dom har stängt(?!) mitt favvoställe lixx :( Så vi drog till vanliga hedliga gamla donken ^^ Sen gick vi hem till mig igen och mys med film.
Tisdag-vaknade ganska sent åkte sedan till stan och shoppade, fyndade massor med rean på gina ;)
Onsdag-plugget började, vi hade först genom gång med schema och den nya perioden och shit. Sedan hade vi långhårsuppsättning, vilket var segt denna dag, fick ingen bra docka och jobba på haha. Sedan var jag ute med hunden och tog bussen till Linda för att lämna försenade presenter..
 Snart ska jag väl sätta igång med matten.

Imorgon är det APU hela dagen, sen vet jag inte. Antagligen hem och plugga.

Bästa låten - let me sign med robert patinsson

Kommentar:
#1: Carro

Du har tagit min favoritlåt! :O

Hahah, jag älskar den låten också!

Fast Never think är bättre i längden, den är mkt längre också! Let me sign är för kort...

<3

2009-01-07 @ 17:22:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: