Alexandra Micaela Rylander

2009-01-04
15:43:37

yeah.. well ^^
Snabb sammanfattning av helgen..
Fredags- tokade runt på stan med nesi sedan hem till mig för att tråka vid datan
 Lördags- var jag med frida och vi krökade i haninge sedan drog vi typ te stan för att se vad som hände där
Söndags- nu sitter jag här typ inget för mig, ganska nyvaken.. Vi får se vad som händer :)

Och för att klargöra för alla, för er som misstolkade eller uppfattade något fel :o :) Jag är absolut inte arg, besviken, sur eller ledsen på linn för nyår! Absolut inte! Det kommer fler chanser med ferre för oss gumman :) <3 Älskar dig linn!

Snart är det skola.. seeeeeegt.. Jag vill inte dit, men vad gör man?
 
Ha en trist.. oj jag menar bra söndag allesammans <3

Alexandra<3Jonny

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: