Alexandra Micaela Rylander

2009-07-01
13:47:51

Inte så mycket händeer
Hej! Nu har jag ätit frukost, kommit ut ur duschen och sminkat mig ^^ Jag ska nämligen åka in till stan lämna pengar som jag är skyldig min mammi och sedan köpa mitt otroliga fina armband från Gina! Sedan får vi se vad som händer. Kommer nog bli lite dött denna vecka pga att både Sandra och Carro är i dalarna. Sedan så är min lilla Sara på Öland. Men snart ska jag dit! Då får jag äntligen träffa henne :D Hihi.. Jag fyller år snart (a) .....

Men nu ska jag ta ut hunden sen åka

puuss

Kommentarer:
#1: Anonym

Vilken fin blogg du har =)



Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?

Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-07-01 @ 22:18:50
#2: ­-Milly-

Härlig blogg du har!

Ska vi följa varandra på bloglovin'?



Kram!

2009-07-01 @ 22:58:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: