Alexandra Micaela Rylander

2009-07-06
15:38:59

Måndag kl 15.38
Har precis varit ute 1 timme(ungefär) på promenad med vowa. Jag tror inte det är jag som har tappat konditionen utan hon, hon drar sig tillbaka när hon går för hon inte hänger med i mitt tempo (lata hund) Men snart är det dags för mig att ringa lilla Sara och fråga om jag kan stanna hos henne på Öland några dagar.

Ville bara visa en sak för er, kära läsare jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att det där är hur mycket pengar som helst.  . . . . .         . .


låter en aning bortskämd.. ELLER?  Det är väl bra att hon tjänar dem själv, jag skulle heller inte tacka nej till så mycket pengar. Men jag blir irreterad på att hon kommer och säger "inte super mycket men jag klarar mig"  och för alla som inte vet vem det är.  http://paulinadanielsson.blogg.se  och ja.. jag vet att hon även behöver skatta på det, det blir mycket pengar över i alla fall..!

Kommentar:
#1: Carro

Kenza tjänar ungefär 90000 kr varje månad på sin blogg! Dom "bra" månaderna blir det över 100000! Det är helt sjukt!

2009-07-08 @ 19:06:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: