Alexandra Micaela Rylander

2009-06-09
21:26:27

2 dagar innan skolavslutning
Jamen heej! Idag vaknade jag vid 14 har tittat på teve och varit ute med hundarna sedan dess.. Men vid halv sex så stack jag till församlingshemmet på konfirmation. Intressant som vanligt :) Fast vi var bara 2 stycken eftersom Alexander inte kunde vara där.. Vet ej vrf. Dricker lite tee nu och är inlindad i mitt täcke (jätte myys!) Kollar på desperata husfruar också ^^ Som jag faktiskt inte brukar kolla på, men kan vara rätt bra i bland att titta på. Det är ju ändå underhållande. Imorgon är jag ledig precis som idag :D Jätte skönt! ^^ Skolavslutning på tors det blir niice :) Ska kanske till fjäderholmarna efteråt. Men nu ska jag snart titta på chobits och sen krypa ner i sängen.

Godnatt och sovgott

Cya

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: