Alexandra Micaela Rylander

2009-06-02
17:14:31

Helt vanlig tråkig tisdag
Så nu är jag hemma från skolan, skippade idrotten idag pga allergin ;o Vi var kanske 5 stycken på mattelektionen för att det var bara dom som hade rester kvar att göra skulle komma. Jag behövde bara göra 1 provet i nationella sen stack jag där ifrån. Vi hade bara ett prov på teorilektionen också, nämligen i klippning. Jag fick VG på det, det är ju faktiskt skit bra! (Goo alex) Sen fick vi sluta kl 15, riktigt nice :D Har städat hela lägenhet nyss, faktiskt credit för det också ;) Ska snart ut med vowarna.. i det härliga regnet(not) -.-' Sedan skall jag äta och efteråt kommer mina syskon hit och ska fika. Ser alltid fram emot när mina syskon kommer, då är det inte lika tyst. Dom är bäst :) Men Andreas har ändå den bästa humorn, haha x)

Ni skall bara veta vad jag drömde inatt :O Jag drömde att Ari (min mammas ex) bröt sig in i vår lägenhet i natt och letade efter ett jävla kvitto! Och det gick inte och tända eller något, allt var helt mörkt och när jag försökte ropa på mamma så kom det inget ljud. Och Ari bara fortsatte leta och blev jätte arg för han inte hittade det han sökte efter. Det kanske inte låter så otäckt men när jag vaknade upp i morse så kändes allt så verkligt och jag var jätte rädd .. xD Jag drömde andra saker i natt också, men riktigt vad kommer jag inte ihåg. Jag har inte drömt något på ett tag och nu inatt drömde jag massa olika. Kanske för jag sover oroligt eller något, jag vet inte riktigt. 

...Meeen nu piper hundarna för dom vill gå ut, såå skrivs senare

Cya

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: