Alexandra Micaela Rylander

2009-06-03
20:25:40

måns zelmerlöv
Jag var ju på crazy night förra torsdagen i centrum! Gissa vem som var där. Först när jag hörde han skulle komma så tänkte jag, vem bryr sig. Hans röst är fejkgjord och han ser inte bra ut.  När han kom upp på scenen med glimten i ögonen och världens charmigaste leende. Jag dog! Sen levde jag igen :) Måns Zelmerlöv är mycket snyggare i verkligheten än på bild och han sjunger så jävla bra live! Han är verkligen grymt bra :)

fick inga bra bilder, men det får duga :)

Kommentar:
#1: Carro

Jag tänkte precis likadant om Måns! Sen såg jag honom i musikalen Footloose för ca 1 år sedan, och då föll jag pladask för hans otroliga charm... Hahahah! <3

2009-06-04 @ 07:40:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: