Alexandra Micaela Rylander

2009-06-03
18:36:28

Onsdag 03-06-09
Hejsan alla! Har ni också upplevt en regnig tråkig dag idag?(igen som igår)  Började skolan vid 08:45 och skulle städa
-.-' Jaja bättre än att ha ash-lektion, sedan skulle vi bara göra ett prov. Sedan hade vi lunch rast hur länge som helst. Efter det hade vi svenska, på svenskan fick jag reda på att jag har både VG i englska och svenska, skit bra ju! Dessutom lämnade jag in faktauppsatsen om "The Beatles" han såg lite imponerad ut faktiskt (a) Hoppas det.. ^^'  Sedan fick vi sluta klockan 13. Då åkte jag och Jossan in till stan och kollade lite på kläder. Hon köpte tungpiercing till sin kille i födelsedagspresent. Ett piller och en som bara var 2 blåa kulor på, men dom båda var snygga. Sedan var hon tvungen att dra, då skulle jag möta Tobbe. Men jag sa att jag var på massa olika ställen(vilket jag var, jag flyttade mig hela tiden) haha så han hittade mig aldrig xD Tillslut efter 2 timmars provanden fick jag med mig en jätte skön svart låång tröja hem :D Sedan gick jag och mötte Tobbe ^^ Skulle åka hem och ta ut hunden, Tobbe följde med. Sedan gick vi långpromenad och åt lite kaka sen xD Sedan har inte så mycket hänt, tiden går och snart ska jag äta. Men inte än är mätt fortfarande efter dajmkakan >.<' .......... Imorgon är jag ledig vilket är helt underbart! *fniss*

Hörs senare

Cya

passa på nu att köpa smycken på punktshop, reeea ^^

Sådan i rosa köpte jag förra gången jag var på punktshop
Sådan o rosa-vit köpte jag denna gång, funderar att köpa en ljusblå-vit nästa gång
min tröja jag köpte på CARLINGS, halva priset.. jätte bra :D
 min myysiga tröja :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: