Alexandra Micaela Rylander

2009-06-11
15:38:40

s-o-m-m-a-r-l-o-v!!!!!!
Hej på er idag har det varit skolavslutning vilket menas att just nu... HAR JAG SOMMARLOV!  hur underbart är inte det?! Jo jag älskar det :D Ikväll ska jag med flickorna från klassen + lilla Kenny (a) iväg och äta. Det ska bli roligt, något att se fram emot. Blir lite besviken att jag missar NRJ ikväll, för det kommer så många bra artister. Speciellt Dead by april och Flipsyde :o .. Men jaja vad gör man ^^ Ska göra mig iordning snart och sedan åka iväg :)

Hörs sen

PUSS

Kommentarer:
#1: Carro

Congrats! Det är härligt med sommarlov! Själv har jag ju haft det i snart 1 vecka nu... ;) Hahahah! <3

2009-06-11 @ 16:52:30
#2: Linda

Tack detsamma!:)

2009-06-14 @ 22:14:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: