Alexandra Micaela Rylander

2009-06-25
02:34:26

Sommarloovet
Heej på eer har inte skrivit på ett tag nu! Midsommar var skit nice, förutom det att jag var sjuk. Men att vara på blidö med rätt sällskap och så good maat. Så blir det underbart!
På senaste tiden har det vart filmkvällar med Sandra och Carro. Men nu har Carro gett sig av till Leksand, så hon kommer nog inte hem på ett tag :/ Sedan har jag varit med Sandra inne i stan och så. Köpte shorts och en jätte skön t-shirt här om dagen, sedan idag köpte jag ett par jätte fina skor (a) Men nu är pengarna slut helt borta. Så inga pengar på ett tag *snyftar tyst för mig sj*...

Hoppas alla har haft ett  sjukt bra sommarlov än så länge ;D *fniss*

Cya

//Alex

sååhära såg jag ut idag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: