Alexandra Micaela Rylander

2009-06-08
22:30:01

want to fall asleep
Hej på er :) Idag hade vi bara skola till kl 12.. Vi städade bara för övrigt. Fick veta att jag fick G på hela hantverksämnet.. Det är väl okej antar jag bättre än inget betyg :) Sedan har jag varit med Sandra från klassen. Vi kollade på film och gick promenad med hundarna xD Helt otroligt att jag fick ut henne på promenad, hon verkade inte direkt gilla tanken först xD  Sedan åkte hon hem... Har inte gjort så mycket sedan dess. Funderar på att krypa ner i sängen snart. Om man somnar.. jag somnar aldrig nu för tin :/ Skulle vara skönt att få lite sömn.. Vet ni något man kan göra för att få allting att bara slappna av och tänka på annat, än att ha 500000 tankar snurrandes i huvudet? Har ni något tips till mig så jag kan sova bättre, kanske? :)

Godnatt och sovgott

Cya

Kommentar:
#1: Muff

Om man inte vill berätta vad man tänker för andra så kan man ju skriva ner allt på ett papper innan man ska sova^^

2009-06-08 @ 23:34:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: