Alexandra Micaela Rylander

2009-06-02
21:11:01

when i grow up.. !


....
Nu har syskonen  varit här, dom var bara här 1 timme. Ibland är dom väldigt tråkiga som stannar så kort tid, sura verkade dom också *knas* dom kanske bara var trötta efter jobbet(?) Åt lite dajmkaka och shit x)  Känns som jag ska rulla fram efter den lilla biten jag tog x) Men det har inte hänt så mycket idag. Inget klagande, bara skönt att ta det lugnt ibland :) Ska nog lägga mig i sängen snart, ingen är social någonstans överhuvudtaget så.
Natti på er :)

Kommentar:
#1: Carro

sv: Men Laurents röda ögon är inte datagjorda! Han har ju linser på sig! Men jag tycker att Jake ser ut som om det var ett dataspel. Han borde se mer ut som en riktig varg!

2009-06-02 @ 22:04:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: