Alexandra Micaela Rylander

2009-03-23
21:42:42

Det bästa av måndagen
Vaknade 7 imorse och han till skolan ändå, mötte Linn i gullmars så fick sällskap halva vägen till skolan. VI hade matte på morgonen och jag jobbade på riktigt flitigt! Det kändes riktigt bra ska ni veta att jag jobbade på. Sedan hade vi Svenska som jag också jobbade hårt på. Låter lite konstigt när det gäller mig eftersom jag är så seg i allt jag gör, men jag ansträngde mig och kände mig nöjd efteråt. Sedan fick vi sluta klockan 12, det var skönt ska ni veta!
Jag åkte hem gick ut med hunden en promenad. Mötte Linda efteråt, åkte och solade vid graningsringen Sara kom någon minut senare. Solade i 20min och drog sen hem till Linda för att käka något. En timme senare efter Linda mötte Sandra i centrum och jag följde med Sara hem, så åkte vi alla 4 och gymmade. Var där från kl 18-20 det var riktigt skönt! Hela dagen har känts otroligt bra!

Just nu sitter jag här och kollar chobits igen. Det är väl det jag ska fortsätta göra nu, ha det bra alla!

pussochkram

Juste vill skriva upp månadens "jag vill"

Denna nya månad som kommer den 1april vill jag lyckas åstakomma

Spara mer pengar [ ]
Inte slösa pengar på onödiga saker [ ]
Återbetala hårförlängningen [ ]
Spara pengar till skor [ ]
Läsa klart min bok [ ]
Motionera mer [ ]
Inte lika mycket frånvaro  från skolan [ ]

Och för alla som var intresserade detta vill jag, som sagt.  Jag vill säkert mer men kommer inte på det nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: