Alexandra Micaela Rylander

2009-03-25
18:44:39

*fniss*
Visste du att Denz är kär i mig, fast jag är kär i Emelie. Och en dag när Jennifer Lilsy och jag var på promenad så försökte Erika  våldta oss båda! Då ringde jag Helena och hon kom direkt. Igår när jag duschade så ringde Kenny Tran på min dörr och ville att han och jag skulle leka med dockor, men jag kunde inte för jag skulle ha sex med Rasmus i två minuter. Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg Rylla under min säng och strulade med Sandra Nu orkar jag inte berätta mer för jag och Sebbe Lö ska leka indianer.

kopiera historien byt ut de fetstilta namnen mot personer i din kontaktlista på mobilen, inget fusk ! Håll in nedåt knappen och släpp efter ett tag)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: