Alexandra Micaela Rylander

2009-03-09
23:21:00

Frida Lindström

 Nu fick jag otrolig ångest! Jag menar jag bara sitter här och läser Fridas lilla söta blogg http://jagheterfel.blogg.se Och insåg hur mycket jag saknar den söta varelsen. Det känns jätte fel att vi aldrig har tid att träffa varandra. Jag menar du känns ju som min andra halva, vafan?! Jag såg ju henne i veckan på gullmars och blev så glad när jag såg gullungens ansikte. Men det varade inte länge eftersom jag var tvungen att gå på bussen. När jag kom hem märker jag tårarna kommer i en otrolig fart och känner. Varför har hon aldrig tid att träffa mig(?) Jag menar det skulle ju bli bra, allt skulle ordna sig. Jag är inte som en hel person när hon inte är i min närvaro. Alltså jätte svårt att beskriva men hon gör verkligen min dag. Jag får väl stå ut tills hon har tid att träffa mig igen. Du, Frida om du läser detta... Du kanske inte riktigt förstår, men snälla ett litet telefonsamtal skulle räcka just nu från dig. Jag saknar dig oehört och har verkligen ångest över att vi inte har bättre kontakt med varandra. Jag ber om ursäkt för dom stunder jag inte lyssnat på dig när du behövt prata. Jag ber ursäkt för dom stunder jag har tagit i lite i mina ord.. Alltså jag ber om ursäkt dom stunderna vi har smått bråkat. Men om du tänker efter har vi aldrig haft ett enormt gräl. Men jag vill ändå inte att saker ska vara som det är nu. Jag litar på ditt ord att du säger att du saknar mig och tro mig jag saknar dig massor. Vi borde ses snart. Inget mig utan dig <3
Jag älskar dig Frida
<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: