Alexandra Micaela Rylander

2009-03-30
20:55:14

Heeeeej!
Hej på er, var helgen bra? Ja fan det var den! Men låt oss backa tillbaka till onsdags då jag var i stan med Sandra och Denize på fika i stan. Jag fick med mig hem ett par feta solbrillor och en eyeliner. Sen i torsdags var det ju praktik som vanligt.  Jag klippte Lindas lugg lite snabbt på morgonen och åt sedan lunch med Linda på vår gamla skola där hon nu faktiskt praktiserar. Jag längtar fan tillbaks dit, var en annan trygghet. Sedan fick jag en rast på 2 timmar och gick runt i centrum med Viktor, Linda och halvt Larven. Larven stack ju sedan efter kanske 30min. Då stack jag, Viktor och Linda och käkade lite på donken.. Glaaass på menyn!  Nog om det.. hände inte så mycket mer^^  I fredags var jag hos Linda med Sandra på filmkväll. Twilight denna gång igen då! (fällde en liten tår) Jag är som besatt i filmen.  Ska vi nu ta veckans höjdpunkt? JAJAMEN det ska vi :D! Egentligen skulle jag ha träffat Robin i lördags men jag valde att åka på fest i Sundbyberg. Först hade jag ingen aning om vart vi skulle, för dom vägra säga. Sedan när vi kom fram, så kände jag ju igen människan som vi mötte upp.. Tommy!  En kompis från en fest innan. Eller ja om jag ska vara rättvis, Linda kände ju honom först och jag lärde känna han genom henne. Men det var en lyckad kväll/natt tycker jag. Jätte mysigt faktiskt, det var livemusik - kalle i egna hög person spelade. Fan va bra han var då :D Sen var det en jätte gullig pojke få festen ( Tobbe var namnet) Kanske inte ska avslöja för mycket detaljer. Men han var jätte schyst och riktigt söt :) Försöker få tag i hans nummer (för alla som antecknar intensivt vad jag berättar för er) men Tommy har ju inte svarat på mitt sms än. Blir lite småsur på det. Men aja i söndags sov jag bara, skulle träffat Robin men det blev ju inte av. För människan skyllde på att han var lite smått sjuk(ska man tro på det? (a) )..

Orkar inte ge er mer info nu blev helt trött i armarna och händerna xD

PUSSochKRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: