Alexandra Micaela Rylander

2009-03-09
22:47:06

Helgen fullspäckad
Hejsan alla människor. Ni har nog märkt att jag har inte bloggat på ett bra tag! Jag går genom saker just nu så då blir det att man inte orkar med någonting alls. Men för att uppdatera lite. Denna helg var lite extra rolig eftersom det hände så mycket så jag vart absolut nöjd med helgen ^^

På fredagskvällen åt jag middag med min mamma och ari på green bull i centrum. Var väl lite mysigt att gå ut och käka. Sedan åkte jag hem till myspelle själv i högsta personlighet, med annat namn Robin och umgicks med honom :) Sedan när jag är påväg till bussen efter jag varit där smsar Linda på en gång och frågar om jag är vaken. Jag ringer upp henne och vi båda bestämmer oss för att mötas vid bollmora och går till statoil och köper glass och cola :D Efteråt gick vi hem till henne och hon bestämmer sig att vara vaken hela natten och jag då som är dödstrött vill ju sova. Men kvinnan tvingar mig att vara uppe, men tillslut tog jag inte mer utan somnade. Vilket inte var ett sådant smart drag eftersom jag vaknar dagen efter på morgonen och märker att Linda har skrivit "Lindas bitch" i pannan på mig! Och skicka runt bilden till halva hennes kontaktlista på mobilen. (haha) Vid lunchtid åker vi och rider med Emelie. Och det va så längesen jag ens rörde en häst! Jag tycker det va skitkul! Speciellt när hästen inte gjorde som Linda ville, för när Linda skulle få igång hästen så sparkar hästen bakut och tvärstannar helt plötsligt och vägrar röra på sig! Hahaha va jag blev full i skratt, det såg så roligt ut xD Men sedan kom hon ju överens med hästen.
Efter det får vi skjuss hem av Emelie och möter sedan efter en stund Sandra på bussen påväg in till stan och fjollade oss lite. Sedan åker vi hem och är sååå trötta och somnar en stund och då ringer Rasmus och säger att det är filmkväll typ hemma hos honom och vill att vi kommer dit. Rasmus och Patrik möter oss påvägen och då går vi hem till honom.  Vi tittade lite på teve och pratade, vad kan man säga :D *fniss*  Pojkarna följer med oss hela vägen hem sedan, det va riktigt gulligt av dom tycker jag. Situationen va en aning flummig eftersom jag och Linda var tvungna att ta klackskor pga att hennes mamma sov så kunde vi inte ta vanliga vägen ut genom ytterdörren. Vi tog alltså skor som fanns på hennes rum. Men i varje fall vi hade klack men sedan va Sandra så gullig att hon lånade sina skor och bytte med Linda, på vägen hem. Fast dom klackskorna varade ju inte länge på lilla Sandris, så hon tog av sig dom och gick bara i strumpor ute i det blöta. Och där mycket längre bak kommer jag med Lindas andra par klackskor som jag fick låna ont som jag vet inte vad och försöker hänga med i deras takt.  Dagen efter hjälpte jag Linda städa hennes rum(tro mig det behövdes) *fniss*

Pussochkram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: