Alexandra Micaela Rylander

2009-03-17
23:15:15

Tisdag 17-03-09
Jag måste skriva ett litet snabbt inlägg iallafall.

Jag har varit hemma idag pga nackspärr men nu senare på kvällen har det börjat släppa lite. Men tänker ändå inte gå till skolan imorgon. Ser ut som ett mongo med bruten nacke som lider. Haha nej men det gör faktiskt ont.

Idag har jag då sovit och försökt slappna av och tagit det lugnt med min nacke. Senare följde jag med Linda till en kyrkgrejjs som jag nu ska med på för att jag ska få följa med henne till Frankrike i sommar. Det verkar ju som att det ska funka med att jag följer med henne och Sandra. Annars Linda om jag får jobba i onödan, då du! xD Det var jätte mycket gulligt folk där. Sedan såg man gamla klasskamrater som man inte sätt på ett tag heller.

Jag längtar fruktansvärt mycket till sommaren! Får verkligen vårkänslor nu när det tysta trista gråa vädret börjar gå bort. Och den varma solen kikar fram.  Måste lägga in denna låt bara för den påminner mig så mycket om när allting börjar.. Som glass i den varma solen, inga vinterkläder som är jobbiga osv.

pussochkram


<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: