Alexandra Micaela Rylander

2009-05-19
22:39:18

Grattis mammi
Grattis på födelsedagen bästa mamma (a)

Idag hade vi 4 timmars rast i skolan! Så jävla nice! Jag, Kenny, Denize och Josefine drog in till stan och kollade lite kläder. Kan lägga in bilder sen på vad jag köpte (a) Sedan när jag kom hem idag somnade jag i soffan på direkten xD Helt sjukt att man kan bli helt trött för typ ingenting (?) Sen när jag hade sovit så åt jag och min familj på thairesturangen här i närheten av min lägenhet. Jag älskar den resturangen, så jävla god mat och så fräsht och ballt ställe ;D

Men nu är jag trött x) Ska väl gå och lägga mig snart, ska bara prata lite mer med älsklingen innan jag lägger mig :) <3

Godnatt med er

pusselinuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: