Alexandra Micaela Rylander

2009-05-17
16:15:18

Here i am, once again
Har inte bloggat eller berättat vad som händer på ett bra tag nu. Jag har inte haft någon lust helt enkelt.

Jag var sjuk hela denna vecka, plus att allergin fortfarande går mig på nerverna. Men men vad gör man liksom ^^
I fredags följde jag med Robin till Gålö, där hans familj har en husvagn :) Fick träffa en del från hans släkt också, alla pratar polska så jag förstod inte så mycket vad dom pratade om xD Det var jätte mysigt att vara där, kändes som äkta sommar, fast det blåste kallt lite då och då, men det gjorde inget^^  I lördags var jag också på Gålö. En sak som jag längtat efter var grillat kött, och det fick vi också.. Det var så jäkla gott!  Jag och Robin drog senare på kvällen och var ensamna hemma hos honom sen :)
Idag vaknade jag rätt så tidigt och åkte buss hem vid typ 11.00, bara för Robin skulle spela Paintbal med grabbarna (: Sedan dess har jag tagit en långpromenad med hundarna, det var riktigt skönt att bara få vara ute och gå i solen ^^ När jag var ute och gick så ringde Carro. Det uppskattade jag väldigt mycket, det är inte så ofta som hon frivilligt ringer liksom ;) Hon och Sandra verkade inte arga för det i fredags så då kändes det mycket lättare också. Anledningen till att dom nog skulle vara besvikna var för Sandra skulle fira att hon hade fyllt år, och då kunde inte jag. Så då vart dom nog besvikna men jag ber om ursäkt för det. Senare har jag bara duschat och tagit det lugnt. Får lite ångest för skolan för jag har varken börjat läsa bok eller skrivit reccentionen som ska vara inlämnad denna vecka >.< Fan då. Sedan har jag inte skrivit fakta uppsatsen som skulle vara inlämnad för 4veckor sen! Och jag har inte heller någon lust alls att börja. Förstår inte varför, det går ju ändå bara rätt snabbt att skriva ihop något. Men lusten finns inte, även om jag känner mig tvingad och stressad så vill jag inte.

Jaja ska väl titta lite på tevo nu eller något.. Kan ju alltid försöka börja på reccentionen om en bok jag inte ens börjat läst. Robin kanske kommer förbi senare, vi får väl se.

Pussochkram sålänge

 15-05-09 <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: