Alexandra Micaela Rylander

2009-05-26
20:21:36

Tisdag 26-05-09
Var hemma idag, mådde inte så bra så. Spenderade dagen med min mamma och syster i stället. Det var ett tag sen vi 3 gjorde något tillsammans <3 Vi åkte bara och handla blommor för dom ville det, men ändå x) Sedan fikade vi hemma hos Tess. Jag vill bara påminna alla om att jag har världens finaste syster i världen :) <3

Jag har precis gjort klart min presentationsgrejj som jag och Josefine ska läsa upp om ätstörningar för hela klassen imorgon.. Jag är jätte nervös! Att stå och prata inför andra är det värsta jag vet. Det absolut värsta. Varje gång jag ska prata inför många andra känns det som jag ska spy. Fyfan vad jag hatar den känslan alltså, det är så obehagligt >.< Men jag ska försöka lugna mina nerver och bara andas och ta det lugnt. Då kommer allt gå fint(hoppas jag)

Jag saknar Robin faktiskt, hoppas han hör av sig snart <3


Inte för jag fattar vad dom säger, men låten är grym :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: