Alexandra Micaela Rylander

2009-05-06
18:35:32

Shiiet.
Hann inte blogga något i går för jag kom hem rätt så sent. Jag var i skolan tills 16, sen kom jag hem och tog ut hunden på promenad. Sedan drog jag direkt med Linda till försammlingshemmet där vi hade den sista träffen. Och vet ni vad jag ska konfomera mig bara för att få följa med till Frankrike (a) visst är jag duktig ^^

..

Idag hade jag jobbigt prov på kemi och ergonomi typ i ASH. Kommer lätt få mer än halva fel på provet -.- Jag kollade ju bara genom papprerna lite snabbt igår (smaaart alex) Efter det hade jag svenska (lika segt som vanligt) Kom på att jag har en reccention till nästa vecka som skall vara inlämnad då. Tror ni jag ens har börjat läst boken som är 200sidor tjock? xD Nej liksom inte *fniss* Dessutom har jag inte ens påbörjat faktauppsatsen som skulle vara inlämnad för 2veckor sen. (Vad fan är det med mig?) Jag har blivit jätte slarvig :/ .. I alla fall jag slutade klockan 14 och tog en långpromenad med hunden när jag kom hem. Sedan drog jag och solade på solariumet. Ni anar inte vad jag såg i centrum när jag skulle hem! Jag kom från solariumet och precis när jag kom in i centrum kommer en familj helt hysteriska springandes in till toaletterna. Mamman var helt förtvivlad och bara grät. Barnet för den delen grät ännu mer. En flicka på ungefär 4år.. Det sprutade ut blod.. Helt sjukt.. Hon hade tappat sin arm! Hela armen var borta! Och mamman gick och höll i armen!!! Fattar ni?! Stackars familj! Helt chockerande, det låg blodspår genom gångarna i centrum. Det var skit läskigt och se det! .. Vet inte riktigt mer vad jag ska säga. Men det var helt hemskt.. :/

.........
Nu sitter jag här och har precis ätit, min mamma kom nyss hem också. Ska fortsätta titta på tv.

cya.. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: