Alexandra Micaela Rylander

2009-11-30
22:10:45

Dagens - Enjoooooy!

Bloggen är lite störd just nu så kan icke göra enkla musik"linjer" utan måste ha med dom tråkiga videosarna.. Lessen för det, hoppas det går bättre nästa gång! I alla fall, dom som vill veta idag hade vi en rolig bildlektion i skolan vi hade i uppgift att göra en "fotoberättelse" och vi kom på massa idéer på slutet, Carolina i klassen fick först vara emo och självmordstokig och sedan kom dom på idéen att någon psyko skulle följa efter henne och iakta henne i skolan och slutligen springa efter henne och döda henne eller något sånt, hahahah! Efter det följde Denize med mig hem och vi tittade på julklappar i Tyresö centrum. Jag hittade ingenting, förutom en liten present till mig själv. Ett nytt ballt nitskärp som man ska ha lite ovanför midjan, 40 kr det kör vi på!  Så gööllit så :)

Puss och sovgott ♥

Kommentarer:
#1: LIENE

Älskar ke§ha och Pink!



sv: ja hon är söt:D<3

2009-12-01 @ 06:49:30
#2: denize

(Y)

2009-12-01 @ 09:55:29

SVAR: Vad kul att du gillade den svarta klockan mest, för vet du vad..? Jag köpte den faktiskt idag! ;D Wiho.



kram

2009-12-01 @ 18:00:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: