Alexandra Micaela Rylander

2009-11-08
22:14:42

Tors, Fre och Lör!

Heeej alla sötnusar :) Det var ett tag sedan sist jag skrev nu.. Ni vill nog veta vad jag har varit med om dom här senaste dagarna (; .. I torsdags var jag ledig som sagt, underbaaart! Hade bara utvecklingssamtal i skolan vid 15.30 efter det drog jag in till stan och mötte upp Denize, hon hade redan varit där ett tag med Mange. Ni skulle sett hur lååång han var! Shit asså, lång men hihi söt faktiskt ;$ I alla fall.. Jag och Denize köpte båda en svart "lång tröja" , ni flickor vet nog vad jag menar ;D Den slutar precis nedanför lilla rumpan.  Sedan kom Mikaela, Denizes absolut bästavän. Hihi det såg jätte kul ut för hon var så liten jämfört med oss andra, bara 155cm lång ;o Det var jätte kul och träffa henne^^ Efter alla bra saker man har hört om henne från Denize, hihi. Mikaela kunde inte stanna sålänge så efter kanske 20minuter åkte hon hem och Mange åkte åt sitt håll. Jag och Denize började också röra oss hem till henne, vi var riktigt hungriga! Planen var att vi skulle sova hos henne, men hon hade ingen internet så det var lite trist så vi sov hemma hos mig i stället, haha! Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde torsdags kväll vi hann väl komma hem sedan somna på direkten. I fredags vaknade vi nog rätt sent och hon skulle träffa Micke. Hon följde med mig till blåa linjen vid TC ( för jag har aldrig åkt den blåa linjen förut) Jag åkte mot Hjulsta.. Där träffade jag Pascal, Grizzly och Daniel :) Riktigt tokiga är dom allihopa! Vi var i gamla stan och chillade mest. När jag kom hem så var klockan runt 23.00-00.00. När jag kom hem så kom Sebbe, Fille och Kevin hem till mig ett tag. Vi glodde på film typ, haha inte så mycket mer :) När vi då kommer till lördagen sov jag väldigt länge, gick inte upp förs klockan var runt 14.30.. Denize ringde och hon skulle komma över :) Jag var ensam hela dagen och natten utan päronet! Riktigt nice, synd bara att jag inte orkade höra av mig i fall några andra skulle komma över.. xD Jag och Denize hade det bra som vi hade, vi tittade på film och flummade mest runt. Massaaa foton har vi tagit också som jag ska bjuda på senare i inlägget.

Det har inte direkt hänt så mycket mer.. Fick inga biljetter till New Moon premiären heller, attans. Men Carro fyller år fan så vi ska fira henne den 20/11!  Awesome ^^

Men nu är jag riktigt trött, ska spela lite sedan lägga mig i sängen med varm choklad, mmyys.

Puss!  ♥

 ni som inte vet deet. Jag har piercat mig i naveln under höstlovet :D Bilden är förjävlig jag vet, men skyll på kameran!




Kommentar:
#1: denize

hahaha OMG, jag ser ut som en snorunge på alla bilder, men va faan :) hahaha xD <3

2009-11-10 @ 16:49:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: